ח"כ פינטו הגיעה אחרי לידתה ותקפה: "לא אנושי"; טיבי חשף: "בגלל ח"כ קארה"

אבי רבינא 2 Comment on ח"כ פינטו הגיעה אחרי לידתה ותקפה: "לא אנושי"; טיבי חשף: "בגלל ח"כ קארה"

ח"כ שירלי פינטו שילדה לפני כשישה ימים הגיעה להצבעות במליאה, לאחר שטענה כי באופוזיציה סירבו להתקזז עימה. אלה שח"כ טיבי חשף את האמת מעל דוכן הכנסת. פינטו תקפה בבוטות ובחריפות את האופוזיציה. ראש הממשלה מיהר לתקוף את יו"ר האופוזיציה. ומתי הקואליציה של היום סירבה להתקזז והביאה ח"כ מהליכוד מבית החולים להצביע

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר 6 ימים מלידת ביתה, הגיעה היום (רביעי) ח"כ שירלי פינטו (ימינה) למליאת הכנסת יחד עם ביתה התינוקת בכדי להצביע על החוקים של הקואליצייה. בקואליציה מיהרו לחגוג על האירוע ולתקוף את האופוזיציה שלא הסכימה להתקזז עימה. אך ח"כ טיבי חשף את האמת מעל הדוכן והבהיר כי מדובר בבעיה פנים סיעתית של ימינה.

ח"כ שירלי פינטו ביקשה להגיב במליאה על הסערה סביב הבאתה למליאה שישה ימים לאחר הלידה: "לאור ההתנהלות המבישה של האופוזיציה הוקפצתי על הקואליציה. הסיפור הזה נוגע לכל אם יולדת ועובדת במדינת ישראל שנקלה בהתעמרות מצד מקום עבודתה".

פינטו הוסיפה, "הרבה מחברי האופוזיציה האמינו שזה מעשה לא מוסרי אך מתחו את הקו בהחלטה סיעתית. לצערי הלכתם שולל אחרי רוח המפקד, שדרשה מכם לאמת התנהגות אנטי אנושית, חסקת מוסר וחסרת כל קלאס בסיסי".

יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי שניהל את הדיון הגיב: "בשבוע שעבר הרשימה המשותפת קיזזה את ח"כ פינטו. היום נוצר מצב חדש שאחד מחברי הקואליציה, ח"כ אביר קארה שלא נמצא פה, כועס ולכן הקואליציה נאלצה להביא ח"כ פינטו. אני מצר על הכעס של ח"כ קארה ומצר עוד יותר על הצורך להביא אישה אחרי אחרי לידה".

חשוב לציין כי אותה קואליצייה שתפקדה באופוזיציה, כי בעת העברת תקציב לשנת 2015-16 הובא אורן חזן מבית החולים להצבעות לאור סירובה של הקואליציה לאופוזיציה. בנוסף, בעת שח"כ לשעבר ציפי חוטובלי ילדה לא מיהרה האופוזיציה להסכים עם קיזוז. באופוזיציה אומרים כי מדוע השר מתן כהנא לא יחזור חזרה לכנסת במקומה של ח"כ שירלי פינטו שנכנסה במקומו לכנסת.

ראש הממשלה בנט כתב בתגובה, "ההתעקשות של יו״ר האופוזיציה לא לאפשר קיזוז עם ח״כ שירלי פינטו היא שפל בהתנהגות בין אדם לחברו ושפל ביחס ליולדות באשר הן. ראיתי את שירלי עכשיו ופשוט כעסתי: אמא לתינוקת בת שישה ימים צריכה זמן להתאושש. אני מודה לשירלי שהגיעה לכנסת עם כרם המתוקה. זה הזמן לחזור לכללי משחק אנושיים".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בנט בנט כמה שאתה שקרן
    הלא אחד מחברי הסיעה שלך לא הגיע להצביע
    אז מה אתה כועס על האופוזיציה
    אתה שקרן וצבוע בדיוק כמו החברים שלך לקואליציה

  2. 1

    ראשית באמת לא אנושי!
    אבל קרע (קרא) אשם
    לא אנושי שאמא אחרי הלידה ה12 בלי עין הרע לשטוף כלים לא אנושי לחייב אמא בת 13 נפשות לשלם הון עתק עבור מעונות
    לא אנושי לקחת מאמא של 10 ילדים את כל מה שהיה לה